Browsing by Author "Özbek, Havva"
Now showing items 1-2 of 2
-
The influence of actual self-congruity, perceived brand quality, and brand trust on advertising effectiveness: A study on generation Z through video ads
Özbek, Havva (İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, 2021)Bu çalışmanın amacı, gerçek benlik ve marka imajı uyumu, algılanan marka kalitesi ve marka güveni faktörleri hakkında daha kapsamlı bilgi edinmek ve bu faktörlerin her birinin reklamın etkinliği/başarısı üzerindeki etkisini ... -
Kanat Önderi Pazarlama Faaliyetleri ve Marka Sadakati İlişkisi
Özbek, Havva (İbrahim Güran Yumuşak, 2020)Uluslararası ekonomide artan rekabet ticari kuruluşları müşterileri ile daha doğru, kaliteli ve sürdürülebilir ilişkiler kurmaya yöneltmiştir. Rekabetin şiddetlendiği bir ortamda müşteri sadakati daha da önem kazanmıştır. ...