Browsing by Author "Doğan, M. Cihangir"
Now showing items 1-5 of 5
-
Beşinci sınıf öğrencilerinin öğretmenleri ile arasındaki iletişimin değerlendirilmesi
Vatansever Bayraktar, Hatice; Doğan, M. Cihangir (Serdar Yavuz, 2014)Bu çalışmanın amacı beşinci sınıf öğrencilerinin öğretmenleri ile arasındaki iletişimin ne düzeyde olduğu ve öğrencilerin öğretmeni ile arasındaki iletişimlerinin cinsiyete göre farklılaşıp farklılaşmadığını belirlemektir. Bu ... -
Çocukların ebeveynleri ile olan iletişimleri ile Türkçe dersi konuşma becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Vatansever Bayraktar, Hatice; Doğan, M. Cihangir (Asos Eğitim Bilişim Danışmanlık San. Tic. Ltd. Şti., 2015)Bu çalışmada çocukların ebeveynleri ile olan iletişimleri ile Türkçe dersi konuşma becerileri arasında ilişki olup olmadığı araştırılmıştır. Araştırma İstanbul iliBakırköy, Bahçelievler ve Bağcılar ilçelerinde öğrenim gören ... -
Investigation of primary school teachers’ perception of discipline types they use for classroom management
Vatansever Bayraktar, Hatice; Doğan, M. Cihangir (Canadian Center of Science and Education, 2017)The objective of this study is to examine the primary school teachers’ the perceptions of discipline types they use for classroom management; and also to find out if there is a statistically significant ... -
İlkokul öğrenci̇leri̇ni̇n problem çözme beceri̇leri̇ni̇n incelenmesi̇
Vatansever Bayraktar, Hatice; Doğan, M. Cihangir; Toy, Selim (Özcan Bayrak, 2018)Bu çalışmanın amacı ilkokul öğrencilerinin problem çözme becerilerinin ne düzeyde olduğu ve çeşitli değişkenlere göre farklılaşıp farklılaşmadığını incelemektir. Araştırmada betimsel tarama modeli kullanılmıştır. Araştırmanın ... -
Öğrencilerin öğretmenleri ile olan iletişimleri ile Türkçe dersi konuşma becerileri arasındaki ilişki
Vatansever Bayraktar, Hatice; Doğan, M. Cihangir (Asos Eğitim Bilişim Danışmanlık San. Tic. Ltd. Şti., 2014)Bu araştırmanın amacı beşinci sınıf öğrencilerinin öğretmenleri ile olan iletişimleri ile Türkçe dersi konuşma becerileri arasında bir ilişkinin olup olmadığını belirlemektir. Araştırmada ilişkisel tarama modeli ...