Browsing by Author "Mazı, Merve Gül"
Now showing items 1-11 of 11
-
Kitap özeti : Deneyim ve eğitim: John Dewey
Kadıoğlu Ateş, Hatice; Mazı, Merve Gül (Asos Eğitim Bilişim Danışmanlık San. Tic. Ltd. Şti., 2016)Bu çalışma, “Deneyim ve Eğitim” adlı kitabın özeti olarak şekillendirilmiştir. Adı geçen eser, 111 sayfalık bir kitaptır. Yazarı, John Dewey’dir. Kitabın Türkçe’ye çevirisi Sinan Akıllı tarafından yapılmıştır. Tarcan ... -
Kitap Özeti: bilimsel araştırma yöntemleri (Şener Büyüköztürk, Ebru Kılıç Çakmak, Özcan Erkan Akgün, Şirin Karadeniz, Funda Demirel)
Kadıoğlu Ateş, Hatice; Mazı, Merve Gül (Avrasya Bilimler Akademisi, 2017)Bu çalışma “Bilimsel Araştırma Yöntemleri” adlı kitabın özetidir. Bilimsel araştırma yöntemleri 348 sayfalık bir kitaptır. Eserin yazarları; Şener Büyüköztürk, Ebru Kılıç Çakmak, Özcan Erkan Akgün, Şirin Karadeniz, Funda ... -
Kitap özeti: Demokratik eğitim John Dewey'in eğitim felsefesi üzerine
Kadıoğlu Ateş, Hatice; Mazı, Merve Gül (Avrasya Bilimler Akademisi, 2016)Bu çalışma, Demokratik Eğitim isimli kitabın özetidir. Eser, 92 sayfalık bir kitaptır. Yazarı, Kemal Bakır’dır. Kitabın tam adı, “Demokratik Eğitim John Dewey’in Eğitim Felsefesi Üzerine” dir. Eser Pegem Akademik Yayıncılık ... -
Kitap özeti: İsmail Hakkı Baltacıoğlu: Türke Doğru
Kadıoğlu Ateş, Hatice; Mazı, Merve Gül (İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Türke Doğru 176 sayfalık bir kitaptır. Yazarı, İsmayıl Hakkı Baltacıoğlu’dur. Kültür Basımevi tarafından 1943 yılında İstanbul’da basılmıştır. Kapaktaki “üçüncü bin” yazısı baskı sayısını ve adedini belirtmektedir. Basan ... -
Kitap özeti: Sınıf yönetimi: Prof. Dr. Ayhan AYDIN
Kadıoğlu Ateş, Hatice; Mazı, Merve Gül (Asos Eğitim Bilişim Danışmanlık San. Tic. Ltd. Şti., 2017)Bu çalışma, Sınıf Yönetimi adlı kitabın özetidir. Sınıf yönetimi, 280 sayfalık bir kitaptır. Yazarı Prof. Dr. Ayhan Aydın’dır. Ayrıntı Basım Yayın ve Matbaacılık tarafından ilk baskısı Ağustos 2008, on yedinci baskısı Ekim ... -
Öğrencilerin kendi kendine öğrenme ve yaşam boyu öğrenme ile öz yeterliklerinin incelenmesi: Karma yöntem araştırması
Mazı, Merve Gül (İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, 2022)Bu araştırma üç aşamadan oluşmaktadır. Birinci aşamada, üniversite öğrencilerinin kendi kendine öğrenme ile ilgili ihtiyaçlarının ve algılarının neler olduğunun belirlenmesi; ikinci aşamada, üniversite öğrencilerine yönelik ... -
Öğrenme ve Öğretme Mükemmeliyet Merkezi Eğitimlerine Katılan Öğretim Elemanlarının Memnuniyet Düzeyleri
Bu çalışma, bir vakıf üniversitesi bünyesinde bulunan Öğretim ve Öğrenmeyi Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi (ÖÖGUA) tarafından verilen eğitimlere katılan öğretim üyelerinin memnuniyet düzeylerini saptamak amacıyla ... -
Özel yetenekli öğrencilere ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
Kadıoğlu Ateş, Hatice; Mazı, Merve Gül (Özcan Bayrak, 2020)Araştırmanın amacı, sınıfında özel yetenekli öğrenci bulunan sınıf öğretmenlerinin özel yetenekli öğrencilere ilişkin görüşlerini ortaya koymaktır. Araştırma, 2019- 2020 Eğitim-Öğretim yılında, Küçükçekmece ilçesindeki ... -
Özel yeteneklilerin bireysel farklılıklarına uygun ilkokul Türkçe dersi etkinlik örnekleri
Kadıoğlu Ateş, Hatice; Gürdağ, Kadriye; Mazı, Merve Gül (Ömer Fettahoğlu, 2020)Türkiye’de üstün yetenekli bireyler kaynaştırma öğrencisi olarak veya özel okul statüsündeki yetenek okullarında (Fen lisesi, spor lisesi, Anadolu güzel sanatlar lisesi, sosyal bilimler lisesi) eğitimlerini sürdürmekt ... -
Türkiye’de üstün yetenekliler eğitimi ile ilgili yapılan lisansüstü tezlere genel bir bakış
Kadıoğlu Ateş, Hatice; Mazı, Merve Gül (Genç Bilge Yayıncılık, 2017)Bu araştırmanın amacı 2010-2016 yılları arasında üstün yeteneklilerle yapılan lisansüstü tezlere genel bir bakış sağlamaktır. Geliştirilen ölçme aracı ile her bir tez çalışma alanına göre bir kategoriye (BİLSEM’lerle ilgili ... -
Üniversite Öğretim Elemanları ve Öğrencilerinin Öğretim ve Öğrenmeyi Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezinden Bekledikleri Eğitimler
Mazı, Merve Gül; Kırkıç, Kamil Arif; Gürdağ, Kadriye (UBAK Publications, 2022)Üniversiteler bünyesinde öğretim elemanlarına ve öğrencilere, öğrenme ve öğretimin verimliliği için çeşitli eğitimlerin düzenlenmesi fayda sağlayabilir. Araştırmanın amacı, üniversite öğretim elemanları ve öğrencilerinin ...