Search
Now showing items 1-10 of 59
John Dewey: “Demokrasi ve Eğitim”
(İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Bu çalışma, Türkçe’ye çevirisi M. Salih Otaran tarafından yapılan ve 1996 yılında Başarı Yayıncılık tarafındna yapılan 336 sayfalık John Dewey'in Demokrasi ve Eğitim kitabının özetini içermektedir.
Beşinci sınıf öğrencilerinin türkçe dersi konuşma becerilerinin değerlendirilmesi
(İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
Bu çalışmada 5. sınıf öğrencilerinin Türkçe dersi konuşma becerilerinin ne düzeyde olduğu ve konuşma becerilerinin öğrencinin cinsiyetine göre farklılaşıp farklılaşmadığını belirlemek amaçlanmıştır. Bu çalışma, var olan ...
Öğretmenlerin yöneticiye duydukları örgütsel adalet algısının incelenmesi
(Mehmet Dursun Erdem, 2017)
Bu araştırmanın amacı resmî ilkokul, ortaokul ve lisede görev yapan öğretmenlerin yöneticiye duyduklarıörgütsel adalet algısının ne düzeyde olduğu ve çeşitli değişkenlere göre farklılaşıp farklılaşmadığını incelemektir. ...
Metaphorical perceptions of primary school teachers towards cursive writing
(İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, 2019)
This study aims at analyzing primary school teachers’ opinions on cursive writing and their metaphorical perceptions. The study is a qualitative research. Semi-structured interview method was employed to identify opinions ...
Examination of the communication between lecturers and teacher candidates (an example of İstanbul Sabahattin Zaim University and Bulgaria Trakia University)
(Mehmet Dursun Erdem, 2015)
This study aims to determine the level of the communication
between lecturers and teacher candidates and to understand whether the
communication level changes according to some variables. The sample
consists of 351 ...
Yöneticiye Duyulan Güven Algısının İncelenmesi
(Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 2017)
Bu araştırmanın amacı resmî ilkokul, ortaokul ve liselerde görev yapan öğretmenlerin yöneticiye duydukları güven algısının ne düzeyde olduğunu ve çeşitli değişkenlere göre farklılaşıp farklılaşmadığını belirlemektir. ...
Sınıf yönetiminde öğrenci motivasyonu ve motivasyonu etkileyen etmenler
(Mehmet Dursun Erdem, 2015)
Bu çalışmada sınıf yönetiminde önemli bir yeri olan motivasyon kavramı, motivasyon sürecinin işleyişi, motivasyonun özellikleri, sınıf yönetiminde öğrenci motivasyonu, öğrenci motivasyonunu etkileyen etmenler konularına ...
Sınıf öğretmenlerinin çatışma çözme becerileri ile stresle başa çıkma becerileri arasındaki ilişki
(Mehmet Dursun Erdem, 2016)
Çatışma, farklı fikirdeki bireyler arasındaki etkileşimin doğal ve kaçınılmaz bir sonucudur. Ortaya çıkan bu çatışmayı yönetim biçimi ise bu kaçınılmaz sonucun faydasını veya zararını ortaya koymaktadır. Çatışma ortamının ...
İlkokul yöneticilerinin yönetimde kullandıkları örgütsel güç türleri ile ilgili sınıf öğretmenlerinin algılarının incelenmesi
(Muhammet Kuzubaş, 2019)
ne düzeyde olduğu ve çeşitli değişkenlere göre farklılaşıp farklılaşmadığını incelemektir. Araştırmada betimsel tarama
modeli kullanılmıştır. Araştırmanın evrenini İstanbul ilinde resmi devlet kurumlarında ve özel okullarda ...
Sınıf öğretmenlerinin zaman yönetimi becerilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
(Avrasya Bilimler Akademisi, 2019)
Bu çalışmanın amacı sınıf öğretmenlerinin zaman yönetimi becerilerinin ne düzeyde olduğu ve farklı
değişkenlere göre anlamlı bir farklılığın olup olmadığını incelemektir. Yapılan çalışmada betimsel tarama modeli
kullanılmıştır. ...