Search
Now showing items 1-10 of 55
Destek Eğitim Odalarında Verilen Eğitimin Okul Öncesi Kaynaştırma Öğrencilerinin Gelişimine Olan Etkisinin İncelenmesi
(2020)
Bu araştırma erken çocukluk eğitimi veren okullarda kaynaştırma eğitimi alan öğrencilerin gelişimlerini incelemeyi amaçlamaktadır. Destek odalarında eğitim alan kaynaştırma öğrencileri ile destek odaları dışında kaynaştırma ...
PISA ve TIMSS Uygulamalarının Okullara Olan Etkisinin Okul Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi: İzmir Örneği
(2020)
Bu araştırmaya, İzmir ilinde PISA 2018 ve TIMSS 2019 uygulamalarının yürütüldüğü okullarda görev yapan okul yöneticileri katılmıştır. Çalışmada yönetici görüşlerine göre okullarda yaşanan psikolojik ve akademik değişimlerin ...
Okul Öncesi ve İlkokul Sınıf Öğretmenlerinin Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri ve Onamsız Öğrenme Ortamları Tercihlerinin İncelenmesi
(2019)
Bu araştırmanın amacı okul öncesi ve ilkokul sınıf öğretmenlerinin bireysel yenilikçilik özelliklerine göre onamsız öğrenme ortamları tercihlerinin incelenmesidir. Bu araştırmada nicel araştırma modellerinden betimsel ...
İngilizce öğretiminde ve öğreniminde Türkiye için inovatif bir teknik: Boray Tekniği (BT)
(Sabri SİDEKLİ, 2017)
Yirmi birinci yüzyılda küreselleşen dünyanın, zorunlu olarak gelişen iletişim
ağları, İngilizce iletişim kurmayı gerekli hale getirmiştir. Küreselleşen dünyada,
İngilizcenin yaygın olarak kullanılıyor olması, ülkelerin ...
An analysis of the relationship between aggression and anger levels of the adolescents living in orphanages
(Yıldız Technical University, 2019)
In this study, the relationship (correlation) between aggression and anger levels of the adolescents
living in orphanages was analysed. The participants in the research study comprised of a total of 133
adolescents ...
İngilizce öğreniminde inovatif bir teknik uygulaması: Boray Tekniği'nin ortaokul beşinci ve yedinci sınıf öğrencilerinin İngilizce öğrenme düzeylerine etkisi
(Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi, 2017)
Gelişen iletişim ağları İngilizce iletişim kurmayı gerekli hale getirmiş, ülkemizde de İngilizce öğretimi ilköğretimden yükseköğretime kadar zorunlu bir ders konumuna gelmiştir. İngilizce dersi ilkokuldan Yükseköğrenimin ...
STEM (Fen-Teknoloji-Mühendislik–Matematik) eğitimi tutum ölçeği
(Tayfun UYGUNOĞLU, 2017)
Türkiye’de STEM eğitimi hakkındaki paydaşların merkezinde olan öğretmenlerin mevcut düşünceleri
bilinmemektedir. Öğretmenlerin bütünleştirmeye karşı mevcut tutumlarının tespiti ihtiyacı, bu alanda bir ölçeğin
gerekliliğini ...
A study on the university placement system for gifted children in Turkey
(Canadian Center of Science and Education, 2019)
There is no special university entrance exam for gifted students in Turkey. Their only option is to complete the
standard university entrance exam at the end of their final year in high school. This system of entrance ...
A quantitative investigation of the factors affecting innovation perceptions of teacher candidates
(Yeditepe Üniversitesi, 2017)
The aim of this paper is to investigate the innovation perceptions of teacher
candidates. The sample comprises of 189 second year students in the science,
mathematics and social sciences teaching departments. The data ...
The effect of an innovative teaching technique on the success and attitudes of sixth grade English language students
(Academic Journals, 2019)
English language teaching is an area that the Turkish Ministry of Education (MNE) tries to enhance with
utmost priority. The 21st century, also known as the Information Age, is an era during which
communication is mainly ...