Search
Now showing items 1-10 of 61
John Dewey: “Demokrasi ve Eğitim”
(İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Bu çalışma, Türkçe’ye çevirisi M. Salih Otaran tarafından yapılan ve 1996 yılında Başarı Yayıncılık tarafındna yapılan 336 sayfalık John Dewey'in Demokrasi ve Eğitim kitabının özetini içermektedir.
Sınıf yönetiminde öğrenci motivasyonu ve motivasyonu etkileyen etmenler
(Mehmet Dursun Erdem, 2015)
Bu çalışmada sınıf yönetiminde önemli bir yeri olan motivasyon kavramı, motivasyon sürecinin işleyişi, motivasyonun özellikleri, sınıf yönetiminde öğrenci motivasyonu, öğrenci motivasyonunu etkileyen etmenler konularına ...
Yöneticiye Duyulan Güven Algısının İncelenmesi
(Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 2017)
Bu araştırmanın amacı resmî ilkokul, ortaokul ve liselerde görev yapan öğretmenlerin yöneticiye duydukları güven algısının ne düzeyde olduğunu ve çeşitli değişkenlere göre farklılaşıp farklılaşmadığını belirlemektir. ...
Sınıf öğretmenlerinin çatışma çözme becerileri ile stresle başa çıkma becerileri arasındaki ilişki
(Mehmet Dursun Erdem, 2016)
Çatışma, farklı fikirdeki bireyler arasındaki etkileşimin doğal ve kaçınılmaz bir sonucudur. Ortaya çıkan bu çatışmayı yönetim biçimi ise bu kaçınılmaz sonucun faydasını veya zararını ortaya koymaktadır. Çatışma ortamının ...
Examination of the communication between lecturers and teacher candidates (an example of İstanbul Sabahattin Zaim University and Bulgaria Trakia University)
(Mehmet Dursun Erdem, 2015)
This study aims to determine the level of the communication
between lecturers and teacher candidates and to understand whether the
communication level changes according to some variables. The sample
consists of 351 ...
Öğretmenlerin yöneticiye duydukları örgütsel adalet algısının incelenmesi
(Mehmet Dursun Erdem, 2017)
Bu araştırmanın amacı resmî ilkokul, ortaokul ve lisede görev yapan öğretmenlerin yöneticiye duyduklarıörgütsel adalet algısının ne düzeyde olduğu ve çeşitli değişkenlere göre farklılaşıp farklılaşmadığını incelemektir. ...
İlkokul yöneticilerinin yönetimde kullandıkları örgütsel güç türleri ile ilgili sınıf öğretmenlerinin algılarının incelenmesi
(Muhammet Kuzubaş, 2019)
ne düzeyde olduğu ve çeşitli değişkenlere göre farklılaşıp farklılaşmadığını incelemektir. Araştırmada betimsel tarama
modeli kullanılmıştır. Araştırmanın evrenini İstanbul ilinde resmi devlet kurumlarında ve özel okullarda ...
Sınıf öğretmenlerinin motivasyon düzeylerinin incelenmesi
(Avrasya Bilimler Akademisi, 2019)
Bu çalışmanın amacı eğitim alanında görev yapan sınıf öğretmenlerinin motivasyon düzeylerinin incelenmesi ve çeşitli değişkenlere göre farklılaşıp farklılaşmadığını incelemektir. Yapılan çalışmada betimsel tarama modeli ...
Öğretmenlerin yöneticilerin liderlik vasıflarıyla ilgili algılarının çeşitli demografik değişkenlere göre değerlendirilmesi
(Sakarya Üniversitesi, 2016)
Bu araştırmanın amacı Sağlık Meslek Lisesi
yöneticilerinin liderlik vasıflarının meslek dersi
öğretmenlerinin algılarına göre ne düzeyde
olduğu ve yöneticilerin liderlik vasıflarının
cinsiyet, yaş, medeni durum, ...
Examination of stress-coping methods of primary school teachers in terms of different variables
(Redfame Publishing, 2016)
This research is a study that aims to reveal whether there is a significant difference between primary school teachers’ stress-coping methods and their demographic features, and if any, whether it is negative or positive. ...