Search
Now showing items 1-10 of 64
Okul öncesi öğretmen adaylarının teknoloji kabul ve kullanım düzeyleri ile iletişim becerilerinin incelenmesi
(Gece Kitaplığı Yayınevi, 2018)
Bu çalışmanın temel amacı, okul öncesi öğretmen adaylarının teknoloji kabul ve kullanım düzeyleri ile iletişim becerilerinin incelenmesidir. Araştırmada ilişkisel tarama modeli kullanılmıştır. Araştırmanın örneklemini ...
Okul öncesi öğretmenlerinin sağlıklı yaşam biçimi davranışları ile yansıtıcı düşünme eğilimleri arasındaki ilişki
(İstanbul Bilim ve Akademisyenler Derneği, 2018)
Sağlıklı yaşam biçimi davranışı, bireyin sağlığını etkileyebilecek davranışlarını kontrol edebilmesi, günlük aktivitelerini düzenlerken kendi sağlık durumuna uygun davranışları seçmesidir. Yansıtıcı düşünme ise herhangi ...
Okul öncesi öğretmenliği ve çocuk gelişimi öğrencilerinin bilgisayarda materyal hazırlama, iki ve üç boyutlu materyal tasarlamaya yönelik özyeterlik inançları
(ASOS Yayınları, 2018)
Bu araştırmanın temel amacı, okul öncesi öğretmenliği ve çocuk gelişimi öğrencilerinin bilgisayarda materyal hazırlama, iki ve üç boyutlu materyal tasarlamaya yönelik özyeterlik inançlarının incelenmesidir. Bu temel amaç ...
Okul öncesi öğretmen adaylarının fiziksel aktivite içeren oyunları oynamaya yönelik tutumları
(Hayrullah Kahya, 2018)
Bu araştırmanın temel amacı, okul öncesi öğretmen adaylarının fiziksel aktivite içeren oyunları oynamaya yönelik tutumlarının incelenmesidir. Bu temel amaç çerçevesinde okul öncesi öğretmen adaylarının fiziksel aktivite ...
Öğretmen adaylarının çocuk haklarına yönelik tutumlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
(Asosjournal, 2014)
Bu araştırma, öğretmen adaylarının çocuk haklarına yönelik tutumlarını bazı değişkenlere göre incelemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma örneklemini, İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi’nde pedagojik formasyon programında ...
Okul öncesi öğretmen adayları ile diğer alanlardaki öğretmen adaylarının aile katılımına yönelik tutumlarının karşılaştırılması
(Mahmut Demir, 2016)
Bu araştırmanın temel amacı okul öncesi öğretmen adayları ile diğer alanlardaki öğretmen adaylarının aile katılımına yönelik tutumlarının karşılaştırılmasıdır. Araştırmada ilişkisel tarama modeli kullanılmıştır. Araştırma ...
Ebeveynlerin kişilik özellikleri ve ebeveynlik tutumlarının çocuklarının iletişim becerileri ile ilişkisi
(İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, 2019)
Bu araştırmada, ebeveynlerin kişilik özellikleri ve ebeveynlik tutumlarının çocuklarının iletişim becerileri ile ilişkisinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu temel amaç çerçevesinde; ebeveynlerin kişilik özelliklerinin, ...
Çocukların problem davranışları ile ebeveynlerinin kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
(Social Sciences Studies Journal (SSSjournal), 2018)
Bu araştırmada, çocukların problem davranışları ile ebeveynlerinin kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu temel amaç çerçevesinde; ebeveynlerin kişilik özelliklerinin ve çocukların problem ...
Okul öncesi öğretmenlerinin psikolojik gereksinimleri
(Asos Publishing, 2018)
Araştırmanın temel amacı okul öncesi öğretmenlerinin psikolojik gereksinimlerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesidir. Bu temel amaç çerçevesinde okul öncesi öğretmenlerinin psikolojik gereksinimlerinin cinsiyete, ...
Okul öncesi öğretmenlerinin ve okul öncesi öğretmen adaylarının beslenme alışkanlıkları ve beslenme bilgi düzeylerinin incelenmesi
(İstanbul Bilim ve Akademisyenler Derneği, 2018)
Beslenme; büyüme, gelişme için olduğu kadar sağlıklı ve kaliteli bir yaşam sürebilmek için gerekli olan enerji ve besin öğelerinden her birini yeterli miktarda sağlayacak olan besinleri besin değerini yitirmeden, sağlığı ...