Search
Now showing items 1-4 of 4
İlkokul öğretmenlerinin çatışma yönetimi stratejileri ile iş doyumları arasındaki ilişki–Tekirdağ/Kapaklı ilçesi örneği
(İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, 2016)
Çalışma öğretmenlerin iş doyum düzeylerini ve çatışma yaklaşım tercihlerini ortaya koymak amaçlı tasarlanmıştır. Çalışmanın evrenini Tekirdağ ili Kapaklı ilçesinde 2014-2015 eğitim öğretim yılında ilkokullarda görev yapmakta ...
Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş: bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı
(Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2016)
Bu çalışmanın amacı, yönetsel destek algısının çalışanlarda duygusal emek ve psikolojik iyi oluşu etkileme düzeyini belirlemektir. Araştırma tarama türünde desenlenmiştir. Çalışmanın örneklemini 412 öğretmen oluşturmaktadır. ...
Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş: bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı
(Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2016)
Bu çalışmanın amacı, yönetsel destek algısının çalışanlarda duygusal emek ve psikolojik iyi oluşu etkileme düzeyini belirlemektir. Araştırma tarama türünde desenlenmiştir. Çalışmanın örneklemini 412 öğretmen oluşturmaktadır. ...
Okul öncesi öğretmenlerinin farklılıkların yönetimine ilişkin algıları
(Hitit Üniversitesi, 2016)
Bu araştırmanın amacı, okul öncesi öğretmenlerinin bazı bağımsız değişkenleri ile farklılıkların yönetimine ilişkin algıları arasında anlamlı bir farklılaşmanın olup olmadığını tespit etmektir. Araştırmada nicel araştırma ...