Search
Now showing items 1-10 of 11
Özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerindeki yöneticilerin öğretmenlerle iletişim düzeyleri ile etik liderlikleri arasındaki ilişki
(İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Anabilim Dalı, 2019)
Bu çalışmanın amacı özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerindeki yöneticilerin öğretmenlerle iletişim düzeyleri ile etik liderlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesidir. Bu araştırmada nicel araştırma modellerinden ...
Okul yöneticilerinin kariyer yönetimi yeterlilikleri ile liderlik stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
(İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, 2020)
Bu çalışmanın amacı, öğretmen görüşlerine göre okul yöneticilerinin kariyer yönetim yeterlilikleri ile liderlik stilleri arasındaki ilişkinin belirlenmesidir. İlişkisel tarama modeli doğrultusunda gerçekleştirilen çalışmada ...
Okul müdürlerinin paternalist liderlik davranışlarının okul kültürüne etkisi
(2020)
Bu araştırmanın amacı, öğretmenlerin algılarına göre okul müdürlerinin paternalist liderlik
davranışlarının okul kültürünü ne düzeyde etkilediğini saptamaktır. Araştırmanın örneklemini,
2018-2019 eğitim öğretim yılında ...
Okul müdürlerinin liderlik stillerinin öğretmenlerin mesleki profesyonelliğine etkisi
(İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, 2022)
Bu çalışmanın amacı, öğretmenler tarafından algılanan "Okul Müdürleri Liderlik Stilleri" nin, "Öğretmenlerin Mesleki Profesyonelliği" ne etkisini incelemektir. Araştırmanın evrenini İstanbul İli resmi (devlet ve özel) ...
Öğretmen görüşlerine göre okul müdürlerinin öğretim liderliği davranışlarının incelenmesi
(İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, 2019)
Bu araştırma, ortaöğretim okul müdürlerinin öğretim liderliği rollerinin ne derecede gerçekleştirdiklerini belirlemeyi amaçlamaktadır. Araştırma betimsel tarama modelinde olup nicel bir çalışmadır. Araştırmada Mehmet ...
Okul öncesi yöneticilerin liderlik stilleri ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişki
(İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, 2019)
Eğitim kurumlarında uygun liderlik anlayışı bireysel ve organizasyonel hedeflere ulaşmayı kolaylaştıran bir etkendir. Bu araştırmanın amacı okul öncesi eğitim veren kurumlarda görev yapan öğretmenlerin iş doyum düzeyleri ...
Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezlerindeki Yöneticilerin Öğretmenlerle İletişim Düzeyleri ile Etik Liderlikleri Arasındaki İlişki
(Yıldız Teknik Üniversitesi, 2019)
Bu çalışmanın amacı özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerindeki yöneticilerin öğretmenlerle
iletişim düzeyleri ile etik liderlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesidir. Bu araştırmada nicel
araştırma modellerinden ...
Okulöncesi eğitim kurumu yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişkinin incelenmesi
(Temel Eğitim Derneği, 2019)
Eğitim kurumlarında uygun liderlik anlayışı bireysel ve kurum hedeflerine ulaşmayı kolaylaştıran bir etkendir. Bu araştırmanın amacı okul öncesi eğitim veren kurumlarda görev yapan öğretmenlerin iş doyum düzeyleri ile kurum ...
İlköğretim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Dijital Okuryazarlığı ile Öğretmen Liderliği Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
(Tolga Güyer, 2024)
Çalışmanın amacı, ilköğretim kurumlarındaki öğretmenlerin dijital okuryazarlık düzeyleri ile
öğretmen liderliği rolleri arasındaki ilişki seviyesinin belirlenmesidir. Ayrıca öğretmenlerin
dijital okuryazarlık düzeyleri ...
Investigation of shared leadership behaviours of school principals according to teachers perception
(Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, 2022)
In this study, it is aimed to examine the shared leadership behaviors of school principals in a multidimensional way according to teachers' perceptions. The research is a mixed method research in which quantitative and ...