Browsing Temel Eğitim Bölümü Kitap Bölümü Koleksiyonu by Title
Now showing items 21-28 of 28
-
Örgüt ve okul ikliminin tanımı ve önemi
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2020)Kitap özeti: Abstract Etkili ve başarılı örgütlerin ve okulların birbirinden farklı özellikleri ortaya konmasına rağmen, bu etkililik ve başarıda en önemli ve öne çıkan ortak özelliklerden birinin örgüt ve okul iklimi ... -
Parent-child communication
(St. Kliment Ohridski University Press, 2016)The family is an institution, the effect of which on the child starts during the prenatal period and is maintained throughout the child’s life. The important role of the knowledge, skills and attitudes learned as a result ... -
Portage Erken Eğitim Programı
(Efe Akademi Yayınevi, 2023)İÇİNDEKİLER: Erken Çocukluk Eğitiminde Montessori Metodu Abdulhamit Karademir - Eren Ertör Gelişimsel Açıdan Uygun Program Yaren Al Azab Proje Yaklaşımı Merve Özer Orman Okulu Yaklaşımı Vahide Yiğit Gençten ... -
Psychological stability in education
(Cambridge Scholars Publishing, 2018)The teaching profession carries a meaning different from other professions in terms of raising, developing and educating next generations. It is possible to say that psychological instability experienced by the teacher has ... -
Sosyal bilgilerde öğretim strateji, yöntem ve teknikleri
(Pegem Akademi, 2019)Kitabın önsözü: Herhangi bir alana ilişkin araştırmaları genel hatlarıyla karşılaştırarak ortaya koyan ve yurtdışında çokça örnekleri görülen el kitapları (handbook) hazırlama alışkanlığı ülkemizde çok da yaygın değildir. ... -
Sınıf yönetimi kavramına genel bir bakış
(Serüven Yayınevi, 2021)Sınıf öğretimin gerçekleştiği en küçük birimdir. Sınıf, öğrenci ve öğretmenin bir araya geldiği, beraber öğrenme yaptıkları ortam olarak tanımlanabilir (Çakmak, 2005: 24). İlgi ve yetenek bakımından çeşitlilik ... -
Sınıfta çatışmaları yönetmek: reaktif olma, proaktif ol!
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2022)İnsanın olduğu her yerde ve her alanda çatışmalar yaşanabilir. Benzer şekilde, okul ve sınıf toplumunu oluşturan bireylerin ve grupların ilgi, istek, ihtiyaç, duygu, düşünce ve tutumları farklılık gösterdiğinden okul ve ...