Browsing Temel Eğitim Bölümü Makale Koleksiyonu by Author "Ateş, Hatice Kadıoğlu"
Now showing items 1-5 of 5
-
A case study investigating the language development process, early literacy experiences and educational problems of a gifted child
Ateş, Hatice Kadıoğlu; Afat, Nüket (Journal for the Education of Gifted Young Scientists, 2018)The objective of the present study is to identify the language development process, early literacy experiences and educational problems of an early reader identified as gifted. The research method was determined as a case ... -
Identifying the qualities of an ideal teacher in line with the opinions of teacher candidates
Ateş, Hatice Kadıoğlu; Kadıoğlu, Serkan (Eurasian Society of Educational Research, 2018)Teaching is a sacred profession performed by self-sacrificing individuals with high responsibilities who are aware of their roles, have undertaken the task of raising future generations, make easier individuals’ process ... -
Ses temelli cümle yöntemine göre ilkokuma yazma öğretimine ilişkin öğretmen görüşleri
Ateş, Hatice Kadıoğlu; Ada, Sefer; Baysal, Z. Nurdan (İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Bu araştırmanın amacı; ilkokul birinci sınıf öğretmenlerinin Ses Temelli Cümle Yöntemine göre ilkokuma yazma öğretimine ilişkin görüşlerini saptamaktır. Bu amaç doğrultusunda öğretmenlere üç tane açık uçlu soru sorulup ... -
Sınıf öğretmenlerinin okul kültürü algısı ile iş doyumu arasındaki ilişki
Ateş, Hatice Kadıoğlu; Bayraktar, Hatice Vatansever (Mehmet Dursun Erdem, 2018)Bu araştırmanın amacı sınıf öğretmenlerin okul kültürü algısı ve iş doyumunun hangi düzeyde olduğu, aralarında ilişki olup olmadığı ve çeşitli değişkenlere (cinsiyet, medeni hal, istihdam şekli, kurum türü, yaş, eğitim ... -
Sınıf öğretmenlerinin yıldırma algısına ilişkin nitel bir çalışma
Ateş, Hatice Kadıoğlu (Mehmet Dursun Erdem, 2018)Yıldırma, işgörenlerin çalıştıkları işyerlerinde maruz kaldıkları adil ve etik olmayan davranışlardır. Yıldırma okullarda yaşanan sorunlardan biridir. Bu çalışmanın amacı, ilkokullarda sınıf öğretmenlerinin yaşadıkları ...