dc.contributor.author | Yaşar Ekici, Fatma | |
dc.date.accessioned | 2022-02-22T06:34:47Z | |
dc.date.available | 2022-02-22T06:34:47Z | |
dc.date.issued | 2021 | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-625-7676-08-3 | |
dc.identifier.uri | https://www.doi.org/10.14527/9786257676083 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12436/2929 | |
dc.description.abstract | Asırlar boyunca eğitimciler, pedagoglar, filozoflar, sosyologlar, yazarlar ve sanatçılar oyun olgusu konusunda çeşitli görüşler ortaya koymuşlardır. Çocuk-
luk kavramı ile ilgili düşüncelerin zaman içerisinde değişmesi ve oyunun çocu-
ğun eğitimi üzerinde olan önemi farklı açılardan değerlendirilse de bu görüşlerin
çoğu varlığını devam ettirmektedir. Bu görüşlerin değerlendirilmesi; yetişkinlerin
çocuklara, çocukluğa ve günümüz toplumundaki oyunun rolünün değerlendiril-
mesine açıklık getirecektir (Seefeldt ve Barbour, 1994). Bu çerçevede kitabın bu bölümünde oyunun tanımı, oyun kavramının yakından ilişkili olduğu kavramlar
olarak oyuncak, oyuncak müzeleri ve oyuncak kütüphaneleri, oyunun özellikleri
ve önemi ile oyunun tarihçesi hakkında bilgi verilmiştir. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Pegem Akademi Yayıncılık | en_US |
dc.relation.ispartof | Erken çocuklukta oyun gelişimi ve eğitimi | en_US |
dc.identifier.doi | 10.14527/9786257676083 | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.title | Oyunun tanımı ve önemi | en_US |
dc.type | bookPart | en_US |
dc.authorid | Fatma Yaşar Ekici | 0000-0001-9159-3312 | en_US |
dc.department | Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.identifier.startpage | 1 | en_US |
dc.identifier.endpage | 15 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Kitap Bölümü - Ulusal | en_US |
dc.institutionauthor | Yaşar Ekici, Fatma | |