1. Ulusal Yükseköğretimde Öğrenme ve Öğretim Bilimi Çalıştayı Raporu
Tarih
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Erişim Hakkı
Özet
Birinci Ulusal Yükseköğretimde Öğrenme ve ÖğretimBilimi Çalıştayında, yükseköğretim kurumlarında gerçekleştirilenöğretim faaliyetlerinin daha etkin olarak gerçekleştirilmesine katkısağlayacak Öğretim ve Öğrenmeyi Geliştirme Uygulama veAraştırma Merkezlerinin (ÖGEM) öğretim süreçlerine katkılarıdeğerlendirilmiştir. Türkiye’nin farklı illerindeki üniversitelerinÖGEM’lerinde görev yapan akademisyenlerin, eğitimyöneticilerinin ve uzmanların katılımıyla gerçekleştirilen çalıştay,yükseköğretimde öğrenme ve öğretim süreçlerinin gelişmesihakkında önemli sonuçlara ulaşılmasına imkân sağlamıştır.Çalıştayda gerçekleştirilen panel ve atölyelerle yükseköğretimdeöğretim süreçlerinde teknoloji kullanımı, öğrencilerin öğrenmesüreçlerinde yaşadıkları dönüşüm, akademik danışmanlığınöğrenci başarısındaki rolleri gibi farklı ve alan için önemli konularderinlemesine bilimsel bir ortamda tartışılmış vedeğerlendirilmiştir.Çalıştay sonunda yazılan “Çalıştay Raporu”nun,yükseköğretim alanında çalışan akademisyenler, yöneticiler vepolitika yapıcılar için önemli bir kaynak niteliğinde olduğudüşünülmektedir. Hazırlanan rapor yükseköğretim alanındaçalışan tüm paydaşlar için önemli bir kaynak niteliğindedir.Gelecekte yapılacak çalışmalar için yol gösterici bir başvurukaynağı olacaktır.Ulusal Yükseköğretimde Öğrenme ve Öğretim BilimiÇalıştayı’nın düzenlenmesine katkı sağlayan İstanbul SabahattinZaim Üniversitesi’ne, Çalıştay Onur Kurulu ve DüzenlemeKurulu üyelerine, değerli akademisyenlere ve tüm katılımcılarateşekkür eder, çalıştayın yükseköğretim alanına önemli katkılarsunmasını temenni ederiz. Doç. Dr. Kamil Arif KIRKIÇÇalıştay Düzenleme Kurulu Başkanı









